Firmy często się sprzeczają na temat tego, czy warto inwestować w cukierki reklamowe. Można wyróżnić dwa obozy, które mają swoje własne zdanie na ten temat. Jedni z nich twierdzą, że wykorzystując cukierki reklamowe, zwiększyli swoje dochody o kilkaset procent. Drudzy z nich natomiast głoszą, że słodycze reklamowe reklamowe w żaden sposób im nie pomogły, a czasami wręcz mogły zaszkodzić. Skąd się biorą tak diametralnie skrajne opinie i co może za nimi stać? Możliwości jest kilka, ale jedna z najbardziej prawdopodobnych jest taka, że cukierki reklamowe zostały zamówione w różnych firmach. Nie trzeba być specjalnie domyślnym aby się przekonać, że na rynku są słodycze reklamowe reklamowe dobrej i złej jakości. Te dobre, to przede wszystkich cukierki reklamowe w typie krówki. W przypadku złych cukierków, mamy do czynienia z przedstawicielem niemal każdej grupy, w skład której wchodzą cukierki miękkie, twarde i czekolady.

Odpowiedź jest więc prosta. Firmy, które twierdzą że cukierki reklamowe im zaszkodziły, są to zwykle przedsiębiorstwa, które zamówiły cukierki jak najniższym kosztem, w firmach, które być może nie posiadają dobrej reputacji na rynku. Po drugiej stronie bieguna są natomiast firmy, które zdecydowały się zainwestować trochę więcej w cukierki reklamowe i teraz zbierają tego korzyści. Jest to przede wszystkim rosnący prestiż w oczach klientów, a także lepsze i skuteczniejsze zaakcentowanie swojej obecności na rynku, na którym starają się aktywnie działać. w ich przypadku słodycze reklamowe reklamowe mogły przynieść nawet kilkuset procentowe zyski, trudne do osiągnięcia przy stosowaniu innych strategii reklamowych. Jest to najlepszym dowodem na to, w jaki sposób mogą działać słodycze reklamowe reklamowe i jak wiele korzyści one nam oferują. Kluczem do uzyskania takich efektów będzie wybieranie firm, zdolnych wyprodukować cukierki reklamowe naprawdę smaczne i zdrowe, zawierające w sobie starannie selekcjonowane składniki. Nawet jeżeli za takie słodycze reklamowe mamy zapłacić więcej, to opłaca się podjąć to wyzwanie, gdyż dzięki temu otrzymamy korzyści nieporównywalnie większe od innych metod reklamy.