Słodycze firmowe można podzielić na dwie kategorie. Pierwsza z nich to słodycze masowe, przeznaczone do rozdawania w dużych ilościach. Są one zwykle tańsze, mają mniejszy rozmiar. Będą to zatem owocowe karmelki w foliowych opakowaniach. Można również zainwestować nieco więcej w cukierki masowe i wybrać klasyczne krówki lub ich odmianę, np. toffi. Takie cukierki mają większą gramaturę i są chętniej wybierane przez klientów. Między innymi z powodu wysokich walorów smakowych. Druga kategoria słodyczy to słodycze reklamowe klasy premium. To najwyższej jakości czekoladki, które mogą być pakowane indywidualnie lub w standardowe bombonierki. Są zwykle dokładane jako słodki poczęstunek do paczek z prezentami lub okolicznościowych podarunków. Jakie smaki czekoladek są najchętniej wybierane przez klientów? Oczywiście będą to smaki klasyczne, jak mleczna czy deserowa o wysokiej zawartości kakao. Jest ona również chętnie wybierana z uwagi na swoje korzystne właściwości zdrowotne i niewielką zawartość cukru, a co za tym idzie, ograniczoną kaloryczność.