Części bywalcy sklepów mogą trafić na wiele nowości, również na półkach ze słodyczami. Jeżeli kochacie krówki, to z pewnością regularnie sprawdzacie regały, na których się znajdują. Możecie na nich znaleźć wiele ciekawych rodzajów cukierków, a wśród nich również krówkowe batony. Wielu z nas przyzwyczaiło się do tego, że krówki reklamowe występują w tradycyjnej postaci cukierków. Jednak od pewnego czasu, można w sprzedaży trafić również na inny typ krówki. Większy od swoich braci i pakowany pojedynczo. To długie batony, wykonane z masy krówkowej. Są one odpowiedzą producentów na batony czekoladowe, coraz mocniej zalewające rynek sprzedaży detalicznej. Batony te mogą być rzeczywistym zagrożeniem dla krówki, sprawiając że klienci zapomną o niej i odwrócą się w stronę innego rodzaju słodyczy.
Co jest lepsze w smaku? Tradycyjne cukierki krówki reklamowe, czy może batony krówkowe? Na co chętniej decydują się klienci, którzy mają do wyboru jeden z tych dwóch produktów? Analizując wady i zalety każdego z nich, w przypadku krówki należy zwrócić uwagę na jej mniejsze rozmiary. Dzięki temu dokładniej można sobie dozować ilość słodyczy, w zależności od własnych wymagań. Jeden, dwa lub więcej cukierków możemy zjeść ? zależnie od aktualnej potrzeby. Raz otwarty baton krówka nie daje nam już takiej możliwości. Nawet jeśli zostanie ponownie zawinięty w papierek, to będzie stopniowo tracił swoją świeżość, a konsystencja stanie się twarda i krucha. Z takim czymś nie spotkamy się, kiedy mamy do wyboru krówki reklamowe. Te pojedyncze cukierki posiadają wszystko, czego można oczekiwać od słodyczy. Każdy cukierek jest indywidualnie zapakowany, dzięki czemu nawet po zjedzeniu jednego cukierka, pozostałe nadal zachowują swoją świeżość i nadają się do spożycia nawet po bardzo długim czasie. Pod tym względem, krówki reklamowe nie mają sobie równych i okazują się być wyśmienitą alternatywą dla wielu innych słodkich produktów reklamowych, które mogą nam oferować różnego typu agencje i producenci, będący konkurencją polskiej krówki.